Reklama z rąk do rąk – wędrująca taśma z nadrukiem

Bez reklamy w biznesie trudno się obyć. Dzięki niej o firmie, usługach i produktach dowiadują się odbiorcy. Reklama dociera do ścisłego grona potencjalnych Klientów, którzy po analizie okazują się być najbardziej zainteresowanymi, ale powinna również rodzić okazję, by zachęcić tych niekoniecznie od początku będących w kręgu odbiorców. W końcu to, że dany artykuł w konkretnym momencie nie jest niezbędny, nie oznacza, że za chwilę takim się nie stanie.

Kwestia dość złożona, dlatego i reklama musi spełniać różnorakie funkcje. Docierać do szerokiego grona aktualnych, jak i potencjalnych Klientów, interesować, zachęcać, przekazywać ciekawe treści, ale w sposób przystępny. Każdą z tych ról jest w stanie przejąć taśma z nadrukiem. Jak się sprawdza, jakie możliwości oferuje niepozorne akcesorium pakowe?

Dowolny nadruk – mnogość zastosowań

Taśma pakowa znajduje swoje miejsce w branży transportowej i opakowaniowej. Regularnie, choć niekoniecznie codziennie, korzysta z niej każda firma, a także przeciętny użytkownik. Do pakowania, zabezpieczania kartonów na czas przeprowadzki czy remontu, także do oznaczania terenów zewnętrznych, dla zachowania większego bezpieczeństwa. Dobrej jakości, o kleju o odpowiednich właściwościach klejących, zapewnia pewny i sprawny transport.

A gdyby tak pokusić się o napis na taśmie pakowej? Taśmy z nadrukiem nie są nowością na rynku, jednak wciąż pośród paczek spotykamy głównie te zwyczajne, szare, bez jakichkolwiek oznaczeń, a szkoda. Nadruk daje bardzo duże możliwości dotarcia do potencjalnych Klientów. Wyróżnia paczkę w gąszczu innych, a do tego stanowi element wizualizacji. To budowanie świadomości marki, utożsamianie się i oferowanie odbiorcom czegoś więcej, niż jest w stanie zaproponować konkurencja.

Na takiej taśmie może znaleźć się nadruk, który staje się klarowną informacją, w jaki sposób należy transportować dany pakunek. Innym razem wykonany nadruk ostrzega, a kolejnym przyciąga wzrok i zachęca, by sprawdzić, czym zajmuje się firma, która wymyśliła takie fajne hasło reklamowe.

Jak powinien wyglądać nadruk na taśmie?

Na tak postawione pytanie trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Wiele zależy od branży, rodzaju odbiorców, do jakich chce dotrzeć firma, czy też gatunku pakunków, jakie wysyła. Taśmy z nadrukiem można zakupić w różnych rozmiarach, a nawet kolorach, stąd możliwości, co do wykonania nadruku, będę zależne między innymi od tych parametrów.

Jedno jest pewne – logo, hasło czy dane kontaktowe, cokolwiek by nie miało znaleźć się na taśmie, musi być czytelne i łatwe do zapamiętania dla odbiorcy. Pakunki przechodzą z rąk do rąk. Każda paczka pokonuje długą drogę nim dotrze do adresata. Widzi ją mnóstwo osób, ale nie na tyle długo, by móc swobodnie, cierpliwie przyjrzeć się, co jest na niej napisane. Każdy kto uczestniczy w realizacji zamówienia, skupia się na swoim zadaniu, dlatego nadruk poza czytelnością, powinien być łatwy do zapamiętania i skojarzenia.

Istotna jakość taśmy

Równie ważna jest jakość zastosowanej taśmy, a dokładniej mówiąc kleju, na jakim bazuje. Pakunek, który w trakcie transportu w różnych warunkach zacznie się rozklejać, na pewno nie będzie wyglądał profesjonalnie. Nadrukowana taśma w żaden sposób nie wyróżni go, bo przecież najważniejsza jest zawartość i bezpieczny transport.

Rodzaj nadruku, rozmiar taśmy, jej kolor, jak i jakość akcesorium służącego do oklejania pakunków, mają znaczenie dla efektów końcowych. Im lepiej dobrane, tym większa szansa na uzyskanie oczekiwanych efektów.

Ocena

Dodaj komentarz

CommentLuv badge